Επιστροφές

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής του προϊόντος σε περίπτωση που:

  • Το προϊόν είναι ελαττωματικό
  • Έχει αποσταλεί από την εταιρεία λάθος προϊόν
  • Το προϊόν δεν τον ικανοποιεί

Απαραίτητη προϋπόθεση για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή είναι το προϊόν να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:

  • Να μην έχει πλυθεί
  • Να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο
  • Να έχει όλα τα ταμπελάκια του και
  • Nα μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του

Απαραίτητο επίσης είναι να  έχετε στην κατοχή σας την απόδειξη αγοράς.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε την αλλαγή ή την επιστροφή ενός προϊόντος θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την επιθυμία σας αυτή εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος μέσω e-mail στο sales@vanezihome.gr. Στο e-mail θα πρέπει να αναφέρεται ο αριθμός παραγγελίας. Σε περίπτωση που μας ενημερώσετε μετά το πέρας των 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής οι αλλαγές/επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές.

Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου των πελάτη. Σε καμία περίπτωση δεν  θα γίνεται αποδεκτή η παραλαβή αλλαγής/επιστροφής προϊόντος με αντικαταβολή προς την εταιρεία.

Η εταιρεία αφού παραλάβει το προϊόν θα πρέπει εντός 3 εργάσιμων ημερών να το ελέγξει και να αποφανθεί θετικά ή αρνητικά για την αλλαγή/επιστροφή του προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης θα ενημερωθεί για την εξέλιξη της αλλαγής/επιστροφής μέσω e-mail.

Στην περίπτωση αλλαγής αν η εταιρεία αποφανθεί θετικά για την αλλαγή του προϊόντος η εταιρεία επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής της αλλαγής προς τον πελάτη. Σε περίπτωση που αποφανθεί αρνητικά  προς την αλλαγή το προϊόν θα επιστρέφεται στον αποστολέα με χρέωση του ιδίου.

Στην περίπτωση επιστροφής το ποσό της επιστροφής θα κατατεθεί στο λογαριασμό σας εντός 14 εργάσιμων ημερών.

Εάν μας δηλώσετε λογαριασμό Eurobank, δεν θα υπάρξουν επιπλέον έξοδα τραπέζης. Διαφορετικά, αν μας δηλώσετε λογαριασμό άλλης τράπεζας θα υπάρξουν τα ανάλογα έξοδα που επιβαρύνεστε από την τράπεζά σας.

Η αποστολή του προσωπικού σας αριθμού/λογαριασμού IBAN αποστέλλεται σε εμάς μέσω e-mail συνοδευόμενο από τον αριθμό του κωδικού της παραγγελίας και τα πλήρη στοιχεία του δικαιούχου.

Επιστροφή στο κατάστημα

Εναλλακτικά μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν στο κατάστημά μας.

ΠΡΟΣΟΧΗ

Τα μαξιλάρια δεν επιστρέφονται/ αλλάζονται για λόγους υγιεινής.

Επιστροφές/αλλαγές δεν θα γίνονται δέκτες σε προϊόντα που αγοράστηκαν με έκπτωση ή προσφορά.